لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیرلو:اگر راهی که در پیش گرفتیم را ادامه ندهیم، یووه نیستیم!

پیرلو:اگر راهی که در پیش گرفتیم را ادامه ندهیم، یووه نیستیم!

یوونتوس خود را آماده مصاف برابر فرانتس وارش، رقیبی مجاری می کند، اندره آ پیرلو سرمربی بیانکونری تاکید دارد که او و شاگردانش باید مسیر پیروزی را ادامه دهند، در غیر این صورت انها یووه همیشگی نخواهند بود.

 

ما به شدت نیاز داریم که مسیر رشد و پیروزی را ادامه دهیم، اگر عملکرد مثبت و نتایج درخشان تداوم نداشته باشند به این معناست که تیم بزرگی نیستیم و این یعنی یووه نیستیم. باید به بهترین شکل ممکن به هماهنگی و تعادل برسیم و زمانی که به میدان میرویم گویی فینال است، بنابراین برای ما آنچه که نیاز است ادامه مسیر پیشرفتی ست که داشتیم و باید با قدرت ظاهر شویم. ما با یک جرقه روبرو نیستیم که بگویم هر انچه که در بازی شنبه شب اتفاق داد یک جرقه بود و تمام شد. بازی خوبی انجام دادیم و حالا بازیکنان موقعیت های خود را به خوبی یافته اند، همان طور که گفته بودیم نیاز به زمان داشتیم و حالا روز به روز بهتر و اماده تر می شویم. برای دیدار فردا همان طور که همیشه گفته ام نظر نهایی را فردا خواهم گرفت، اما الکس ساندرو اماده بازی ست برای کولوسفسکی و کیه زا نیز تصمیم گیری خواهد شد، شاید کیه زا اماده نود دقیقه کامل نباشد، خواهیم دید که چه کسی برای دیدار بهتر است.

 

دیبالا

 

اماده شده، حال اش خوب است، روزهای نخست با وجود مصرف آنتی بیوتیک تمرین می کرد اما حالا بهتر شده و قدرت خود را بازیافته و امیدواریم بتواند از همان ابتدا بازی کند.

 

رقیب مجاری

 

ما از قدرت این تیم اگاهیم، لازم نیست که نتایج را دنبال کنیم، انها در دیدار گذشته ما را تحت فشار قرار دادند، فوتبال خوبی بازی کردند باید برابر انها روش خودمان را داشته باشیم و می دانیم که چطور بازی کنیم. این بازی برای چرخش ما و ادامه راهی که در نظر داریم مهم است، باید در این بازی و در دو بازی آینده لیگ قهرمانان نشان دهیم که چطور پیشرفت کردیم و بازی متفاوتی ارائه خواهیم کرد. به این ترتیب تمرکز بیشتری را بر روی رقابت های باشگاهی نیز خواهیم داشت.

 

برناردسکی

 

فده خوب بازی کرد یک بازی بزرگ چه در تیم ملی و چه در دیدار باشگاهی، از نظر ذهنی بسیار اماده شده چیزی که او به آن نیاز داشت این بود، امکان این است که فردا بازی کند. قبلا هم گفته ام که برای اماده شدن و رفتن به بازی نباید به نتیجه بازی گذشته نگاه کنیم. هر بازی مسابقه متفاوتی ست، دو هفته پیش بازی دیگری بود و فردا بازی متفاوتی ست. انها در زمان خوب و اماده ای هستند و ما نیز چنین شرایطی داریم، باید قدرت خود را بدانیم و با حداکثر قدرت و با عزمی راسخ و تمرکز به آنها که می خواهیم به میدان رویم، نباید خودمان را به خطر بیاندازیم. فردا بازی مهمی ست باید راه خود را ادامه دهیم و با آگاهی از قدرت خود برابر رقبا ظاهر شویم، بازیکنان شاید هنوز به طور کامل ندانند که چطور اینگونه پیشرفت کردند و تا کجا می توانند این طور با انگیزه ظاهر شوند و حالا باید بدانند که این روش را در اروپا نیز داشته باشند، ما از دو ماه پیش راه خودمان را شروع کردیم و و با آرامی به این شرایط رسیدیم و حالا عملکرد خوب و مثبتی رقم زدیم اما این مهم است که ان را ادامه دهیم زیرا اگر ادامه نداشته باشد هیچ فایده ای برای مان نخواهد داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: